kelik-kelik

Ahad, 23 November 2008

survey

musim cuti sekolah nih hilang pulok survey-survey kat bulletin board friendster ek..
budak-budak yang post survey ni tengah melancong ke atau tengah amik spm?
aku tak nak cakap banyak, tapi bila ilang survey-survey nih bulletin board tu boleh la berfungsi sebagaimana ia sepatutnya. Tak perlu lagi nak host kan benda-benda yang bersifat spam, surat berantai tu. Kenapa aku cakap surat berantai? sebabnya ada ke patut suruh orang yang baca tu jawab survey..sudahnya ada bermacam-macam survey..
Bagus-bagus...kalau nak diikutkan, survey-survey tu memang bersifat peribadi dan perlu la dipost kan kat blog masing-masing..bukan ke frenster ada bagi blog suruh buat. Nak jawab banyak mana pun jawab la kat situ. Kat situ barulah betul, sebab orang yang berminat je boleh baca. korang boleh la bagitau bila korang makan, apa korang makan dll..baru la cam artis =)
satu lagi aku tak suka penggunaan tajuk yg mengelirukan i've married la..hiv la..dengan tajuk mengelirukan..ia menarik orang nak baca. (nettique weh..) ya la kawan kan, mesti la nak amik tau kalau kawan lama dorang kena hiv ke haha
aku bukan nak marah pun, frenster bukan aku punya tp pikir la..orang lain guna bulletin board tu utk inform perkara penting cam result exam da kuar ke, pasal handphone hilang ke, pasal jemputan kahwin ke..sekali benda nih kena duk bawah sebab ada orang rajin jawab survey sampai berkali-kali satu hari. kalau nak ikut kan, FRIENDSTER Team yang paling layak nak post bulletin berkali-kali nih, sebab memang dorang keja dengan friendster. tapi tak de pulak dorang nak post sesuka hati.
akhir kata, kekal kan prestasi macam nih haha..selamat bercuti

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

imho, saya rasa x salah nak post survey
kadang kala best jugak buat bila dah bored sangat
lagipun, xdelah memenuhkan ruang bulletin board dengan "online!" ataupun " add me in myspace" blablabla

dan yang surat berantai yang saya paling tak gemar adalah seperti diugut akan mati atau x menjumpai cinta sejati kalau x repost balik surat tu.

pandangan saya sahaja

kudabesi berkata...

yup..thanx sbb bg pandangan

yg saya tulis tu cuma pandangan saya saje..

bkn apa kdg2 'sakit mata' tgk benda nih..

Seri berkata...

sokong kuda besi
buat menyemak aje
ganggu org lain