kelik-kelik

Jumaat, 7 November 2008

Akhirnya

hari ini aku exam seni dalam pendidikan...

bagi aku ia merupakan satu exam yang mana aku rasa aku pasrah, pasrah atau malas? itu jangan kau persoalkan

dengan kekurangan persediaan, dengan mata yang stim-stim ubi aku melangkah ke dewan

langkahan penuh bergaya, dimana pengharapan aku ia akan berakhir dengan segera dan segalanya lancar

dalam hati ini ia sudah menjadi gelodak..

mampus la kalau keluar pasal seni muzik..aku bukan hapal pun togeh-togeh tu (gitaris power kat malaysia pun x reti baca)

dalam keributan jiwa, sedar-sedar soklan da sampai di meja

seperti biasa, pensyarah seni bermain kata-kata ; semuanya mudah-mudah belaka

tapi bagi aku, amenda la nih..

huhu lalu aku menjawab sesuka hati..

dengan mata mengantuk aku membuat rph..

tapi pada pandangan aku..rph pj aku tu agak bosan

nak wat cam na pikiran slow sket waktu tu

habih exam, pegi makan, balik makan smua tertidur kepenatan

malam pula diraikan dengan BBQ farewell tajaan encik paih

itu la cerita aku hari nih..

ari nih aku sesuka hati nak buat cerita pasal diri, sesuatu yang mmg aku sukar nak buat

post ni pun da bertaraf gedik dah..tp kapsyen di atas tu menjawab semua..blog aku suka ati aku

lepas ni aku sambung balik blog ni jadi serius balik..da lama rasanya tak bercerita tentang dunia ketenteraan

sekarang banyak cerita kat malaysia nih, cerita pasal ketuanan melayu, cerita pasal abby abadi haha semua ni gangguan terhadap pembelajaran

5 ulasan:

SangKunang berkata...

poyos!

Suhaimi Abd Wahid berkata...

relaks bro relaks.. exam insyaAllah akan brjaya btw aku bnci jgk dulu masa sek rend bljr pasal taugeh2 musik tue huhu sbb tue aku x reti musik2 nie tp dulu sbb kena paksa aku pndai lah baca.. cume skrg dah hancurrrrrrrrrr lupa dah.. bw pert tue ape kes? huh poyos kan org x baiklah pert huhuh :P

kudabesi berkata...

haha da budak perempuan sesuka hati jer bleh buat..

aku nak wat gak..

orkedhana berkata...

eyh,anda sem brape ade seni dlm pendidikan?
sem 4?
ahaha..huu..nape takde chatbox kat page anda.snang ckit mahu tinggal2 msg.
uh,saya pakai both.slr dan dslr.

kudabesi berkata...

yup sem 4..

oh pakai dua2 slr ngan dslr

nanti da belaja teknologi dlm p&p da tak jadi masalah la bab2 kamera tu..