kelik-kelik

Selasa, 28 Oktober 2008

tag?

Top 2 things found in your wallet as always:
mykad..
lesen memandu malaysia

Top 2 things to do when i'm sad:
tdo
nangis la apalagi haha

Top 2 songs you can listen again and again:
lagu ipba by our peberet lecturer
lagu a.c.a.b street of uptown (scorned by many, understood by few..)


Top 2 reasons to watch television:
bosan
sbb program best

Top 2 places I'd want to visit 10 years from now:
mana-mana pun boleh asal free..

Top 2 current obsessions:
book (not boob), internet, forum

Top 2 favorite nickname:
abang, abang ngah, lipax, otai, lee dll = fadzli osman

Top 2 favorite food:
nasi mak saya masak
mee kari mak saya haha

Top 2 favorite snacks:
kuaci yg kawan saya suka beli
pringles yg dikongsi bersama

Top 2 favorite website:
cari.com
utusan.com.my / malaysia today

Top 2 goals you want to accomplish:
habiskan degree ini dengan berjaya,
cari duit dulu then settle down

Top 2 favorite to do:
main tenet
tdo berlebihan

Top 2 favorite places:
rumah aku
pantai teluk chempedak pasal byk mat salleh haha

Top 2 things I can't wait to happen:
degree ni tamat,
kawen dengan sape aku nih haha tp x pikir pun

Top 2 places where I love to shop:
dimana-mana yg mudah..
baju raya beli kat sogo la..baru prestij sket

Top 2 person to tag:
TDM
Sang Kunang haha

okeh tu jer la, sebarang kesilapan harap dimaafkan..

malas sangat nak wat tag2 nih..tp kawan2 pye pasal x pe la

skali tgk mcm survey kat frenster tu..yg melambak kat bulletin board tu

7 ulasan:

anjut berkata...

yea yea!!!ko buat tag tu!hahaha!gua respek sama lu..tapi kan...bit curious to know, why a 'tough' guy like u cry when u feel sad?m never do that, i prefer sleep, drawing n eating..explain please...hehehehe!

SangKunang berkata...

sangkunang..
hihihihi

kudabesi berkata...

adeh..

ati gua lembut la

"now everyone can cry" wakaka

anjut berkata...

ouchhh, jambu nyer abg li ni..hehehhe...

Seri berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Seri berkata...

ske hati korang la buat apa pun
nk nangis ke, nk tido ke, nk melukis ke, nk mkn ke
jgn bunuh diri dpn aku sudah
(versi x berhati perut)

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.