kelik-kelik

Rabu, 12 Januari 2011

KES : Wishlist wa

Siri KES dah abis ek? tak perasaan aku, maklum lah bulan 12 aritu sibuk tengok Suzuki Cup kat tv.
Dalam siri haritu, ada seorang penjenayah tu asal Mentakab. Sama tempat lahir ngan aku la tu. Campur episod Bentong Kali, boleh tahan gak 'crook' orang negeri koi haha.

Kalau bersambung lagi siri KES nih bagi musim akan datang, nih wish list aku untuk dicover oleh wartawan;

1) Pak Man Telo
budak-budak 90 an mau tak kenal ngan orang tua nih, dengar citer Akta BAFIA pun ada kaitan ngan dia nih haha. dia berjaya menghasilkan skim piramid mencecah RM 100 juta hujung 80 an. without MBA, Degree mahupun sijil insitut pertanian dia berjaya collect duit sebanyak tu. dia cuma bekas reporter part time. anak dia siap kena culik dengan pelabur, sebab pelabur tak puas hati.

2) Prebet Adam
nih aku ada tulis dulu, tapi kena delete. ada malaun tuduh aku lebih kurang menghasut adeh.

3) selongkar la kat Cari.com pasal 'pembunuhan yang tidak dilupakan' banyak kes menarik

Tiada ulasan: