kelik-kelik

Jumaat, 16 April 2010

Menjawab tag leha

gua jawab tag si leha dulu..

7 things about gua..

nyatakan 7 perkara tentang diri anda. (soklan original)

- lahir ari sabtu, waktu subuh

- pernah ada lesen L untuk motor 3 roda

- sorang slow learner...membaca lambat, mengira lambat, ngapal sifir pun tak abih sifir haha

- gua dah biasa gak diajar independent dari kecik..mak ayah keja. so, takat makan nasik sorang-sorang tu mmg dah biasa. bukan mcm budak skang manja, dah 7 taun pun nak suh mak teman makan nasik.

- sejak kecik lagi budak-budak dah bagi gua nickname..nama betul gua, cuma cikgu skolah rendah je panggil. cikgu skolah menengah ramai panggil gua 'abang'..gua membesar depan mata dorang kot.

- bukan panas baran..tapi bahaya kalau ngamuk.. gua menuntut ilmu hikmat pendekar laut olga si paus biru, tambah lagi ngan ilmu datuk kame..bulan-bulan kena beli tu, parak gak duit

- gua bukan gay haha..khabar angin tu tak betol kui2.

Corat coret hidup gua :

influence muzik :
masa kecik Kumpulan Rap Utama, Exist, XPDC, Michael Jackson

masa remaja :
A.C.A.B , Frequency Cannon, Disagree, Too Phat (beli kaset, guna duit biasiwa), Kamikaze, Viper, Real X, Kugiran Tepi Pantai, GSC

Skang:
Al Mawaddah =)

influence blog:
A.Kadir Jasin, Rockybru, Che' Det, Pipiyapong, FdausAhmad, obefiend dan ramai lagi la.

dah baca harap delete dari ingatan..jangan jual kat spy

3 ulasan:

Cik LeYha~~~ berkata...

berjembik menunggu ko jawab.

SangKunang berkata...

... kebaya jarang ke?????

kuikuikui

kudabesi berkata...

gua busy la miss leha

lagi pun wat blog dah tak hype lagi

keh2

sangkunang,

nih bukan leha kebaya jarang woo..nih leha wataniah..handal bermain m-16, m203, carl gustav, mortar, C4 hehe

kang dia bom maktab kita kang