kelik-kelik

Rabu, 16 Disember 2009

Menjawab tag rona-realiti

1. Adakah anda rasa anda hot?
tidak sama sekali, saya cool haha

2.Upload gambar kegemaran anda
3.Cerita pasal gambar

gambar yang membuktikan aku berhati tisu haha. aku yang pakai baju hitam tu.
gambar semasa menyediakan ubi kayu ngan jagung untuk rebus sempena ambang merdeka '06.
sorry amik gambar ni sbb berukband aku ni slow gila letak gamba SLR kang x leh upload lak.
yg baju putih ialah org di tag no 1.

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
lama, sebelum Mejah fly pegi France da 2 taun la

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
Street of Uptown - A.C.A.B lagu dalam hp. format laptop abis lagu.

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
tak de ape, alam ria cuti sekolah

7. Selain nama sendiri anda dipanggil nama apa?
lipak oleh member skolah
otai member maktab
kudabesi sapa yang kenal aku kat intenet

8. Tag lagi 6 orang
i. bobok
ii. cik seri
iii. suhaimi
iv. QQQ
v. Tun Pak Lah..bleh la sesama pengakap ;-)
vi. sapix

9. Siapakah orang No.1 pada anda?
member aku, bekas striker menjadi goalie Harimau Malaya.Com satu masa dulu

10.Kata sesuatu mengenai orang no.5
dia bekas PM beb..cool

11.No.3 ada hubungan dengan siapa?
mie..ada awek tapi tak bagi tau aku kot (fitnah haha)

12. Bagaimana pula orang no. 4?
QQQ seorang blogger merangkap pegawai gomen. slalu gak baca blog dia. gaya pemikiran yang masih lagi rebel walaupun dah dibasuh BTN haha

13. Pesanan kepada orang no.6
kalau berani jawab la tag weh haha. dia rumet aku

14. apa kelebihan yang anda nampak pada orang no.2 ini?
dia seorang yang baik hati, tegas, cekap dan konsisten.

so ronarealti..aku dah sahut cabaran tu hehe. btw, aku rasa pernah join gak GPMS dulu.



1 ulasan:

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.