kelik-kelik

Isnin, 30 Januari 2012

Berserdehana

disebabkan musim pilihanraya dah dekat, aku memilih utk bercerita politik dekat blog dan bukannya facebook

malas sial nak bergaduh bab politik kat fb. padahal king dan panglima panglima politik bn dan pr semua bertempur kat twitter skang

bercerita politik kat fb tak lain tak bukan nak amik undi atas pagar la tu..

puii politik..puii

baru baru ini aku tengok ada link suh mintak maaf sapa yang menghina pemimpin PR dengan nama yg tak molek ( tak payah la aku nak taip) nak guling juga aku baca

ingat ingat balik, geng yg sama jgk panggil mahafiraun, badawi malaysia pnjaga bxxi, hisam xxxxx

even kartun zunar yg kutuk hisam tu aku baca sejak aku sekolah menengah dalam harakah..ye aku baca 2 belah pihak sejak muda lagi..

dalam berpolitik, cubalah bersederhana...kuat sangat ngutuk pun..besok jemput kenduri orang bawahan ni jgk dijemput. baik anwar ke najib ke payah la nak datang. itu tak kira lagi nak nguruskan perjalanan ke sebelah sana.



Tiada ulasan: