kelik-kelik

Sabtu, 30 Oktober 2010

tahniah

Pahlawan Merah menang nampaknya, tahniah-tahniah. Walaupun tadi aku sangka N9 yg menang, tp dengan beberapa pemain utama tiada, dicampur masalah keluarga dan skandal. serba tak menjadi skuad jang.

geng tok gajoh musim depan diharapkan berjaya menang satu piala. baru la tak kena kutuk kui2. taun nih dengan skuad muda, pencapaian boleh la tahan.

kita ngapal lagu nih dulu, resap semangat orang kata. haha.


sebagai negeri kelahiran pipiyapong, tak kan la nak main lagu slow pulok. hardcore.

4 ulasan:

saperakue berkata...

tahnniah tuk trw~~

Seri berkata...

tahniah pasukan Kelantan

Yeay, ns menang mengawal emosi. tiada kerugian & kecelakaan disebabkan penyokong ns

menang atau kalah adat pertandingan. tak ralat sangat, tahun lepas kami dah menang

L.e.y.h.a berkata...

tahniah la untuk kelantan..tapi pemain ei sumo pndai berlakon injured..cihlako sungguh...nak2 yg no 8 tu..

kudabesi87 berkata...

saperakue,

tahnioh lah ore demo mene..

seri,

tu baru org negeri beradat, tak kan pasal bola nak gaduh

leha,

hak no 8 tu mmg buat kursus kat ASWARA ambik lakonan haha. dah la taste pun pelakon.