kelik-kelik

Khamis, 17 September 2009

ngomelan aku (2)

kita balik raya, mereka berpanas mengacu senjata

Salam aidilfitri...

dalam masa beberapa jam lagi aku akan berangkat pulang ke kampung tercinta,

jadi sebelum itu ingin memohon maaf atas kesalahan yang dilakukan dengan niat, tanpa niat, dengan senjata, dengan bicara, dengan rela, dengan terpaksa..

terutama untuk budak pismp cohort 2 ipgm kba (ipba), budak ipba segala jenis cohort dan segala jenis course, para warden, para pensyarah, para pentadbir, para pekerja, dan segala yang berkait dengan ipba..

pada semua anak murid skola tepi gereja (bukan nama sebenar)..haha mmg betul pun, dan skola tepi landasan (bukan nama sebenar) ampun dan maaf kalau terlebih, terkurang, tersilap, termarah, terPUKUL, termaki, juga pada pentadbir, guru pembimbing dan guru-guru senior skalian.

untuk rakan di perantauan, di UK, NZ, Australia, Indon, Perancis,Lautan Hindi,Lautan Sulawesi, Pentas Sunda, Laut Pasifik, Laut China Selatan, Selat Melaka (woit belat ko belayar kat mane ek?) selamat berhari raya dan menjalankan tugas yang diamanahkan

p/s: juga untuk rakan-rakan IPGM,geng IPGMC, geng Cikguroxs, geng SIPGM fs, geng Cari.com, geng anak pahang fs, bro's & sis's brotherhood of malaysian club, gempur wira crew, ahli dan penyokong bloggers pembela negara (BPN), alumuni skbb, alumuni afzan chenor, & smua rakan bloggers...meza dan sape-sape je la

4 ulasan:

anjut berkata...

selamat raya otai!balik merempit ke?merempit la baru best!

Apache berkata...

selamat hari raya bro

Seri berkata...

selamat hari raya

hafiz CHouJi berkata...

Selamat hari raya, Otai! Maaf batin zahir.

Salam sayang dari Wellington! InsyaAllah next year kita jumpa lagi. :'D