kelik-kelik

Sabtu, 19 Mei 2012

Politik membenarkan segalanya?

aku dah kata dalam dunia politik nih bersederhana lah....

dan kalau takut dikutuk, dicaci, diperli dunia politik (sekurang-kurangnya Malaysia) memang patut kita jauhi

dan terbaru aku dengar ada pihak tuntut agar pihak yang mengutuk Nik Aziz dgn dakwaan tertentu supaya mohon maaf

walaupun aku nih pro gomen tp hal kutuk2 dan benda2 yg bertentangan dgn agama dan nilai moral patut kita jauhi..lagipun Nik Aziz wajar dihormati sebagai ulama, org tua dan MB tu kita kena hormat. jadi perbuatan photoshop gambar2 Nik Aziz dan letak dgn gambar haiwan contohnya tak elok la macam tu..walaupun benda nih dikatakan counter offensive kepada serangan pembangkang yg photoshop gambar PM dan letak mcm2.

cuma aku nak panjangkan lagi cerita nih supaya yang mengutuk Tun Dr Mahathir dlu pun sama-sama mintak maaf, tu belum lagi kira akhbar Harakah sekitar taun 2000 menyiarkan kartun yang menggambarkan Hishamuddin sebagai pondan kerana isu debat antara ketua pemuda

entah politik ape yang dipermainkan la..sebelah pihak boleh kutuk sebelah pihak, macam budak2..aku boleh kutuk bapak kau, kau tak boleh kutuk bapak aku

BESEDERHANA SUDAH

Hinaan kepada PDRM atas nama seni dan satira


TLDM pulak



2 ulasan:

sengli kiu berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
sengli kiu berkata...

Greetings admin I like your topic, after reading your article very helpful at all and can be a source of reference I will wait for your next article updates Thank you, for sharing

sex shop
sex shop semarang
obat memperbesar alat vital
obat pembesar penis
vimax asli
sex toys vagina senter
obat penggemuk badan semarang
obat kuat cialis